Indafotó képeim

Címkék

adamsandler (1) ajka (1) alkotás (2) álom (4) balaton (1) bani (3) barátok (4) betegség (1) budapest (4) cseresznyevirág (1) csillagok (2) cuccok (1) dalok (1) ébredés (1) édesség (1) égbolt (1) egyetem (6) éjszaka (6) elmélkedés (14) élmények (7) emlékek (5) én (6) erdő (4) eső (1) este (4) facebook (1) falco (1) falu (1) festés (2) figura (2) film (3) fireflies (1) fonyód (1) fotó (10) fotózás (2) freikávézó (1) fürdő (1) gőz (1) gyakornokság (1) gyerekkor (4) hüllők (1) informatika (1) iroda (1) iwiw (1) játékszoba (1) jég (1) karácsony (1) kedvenc (1) kereső (1) kezdetek (1) kiállítás (1) kirándulás (3) kissomlyó (2) közösség (2) kreatív (2) kreativitás (1) kutya (2) lady (1) lányok (1) lassúság (1) mama (1) meki (1) moziajánló (3) mrbean (1) múlt (2) myvip (1) napirend (1) nőnap (1) nosztalgia (2) nyár (4) ősz (2) pihi (1) rajz (1) rd (1) reggel (1) rori (6) sághegy (1) séta (4) szentivánéj (1) szombathely (5) takarítás (2) tavasz (3) tesco (1) újság (1) utazás (4) város (3) világnapok (1) vonat (1) vulkán (1) zene (2) Címkefelhő

2011.10.04. 12:29 Rori

Alkotni jó!

Mégszéphogy! Jó amikor elkezdesz valami olyat, amiröl tudod, hogy te fogod megvalósítani. Az előkészületektől a "végeztem!" szóig, minden a te kezed nyoma. Lehet, hogy segítséggel, vagy anélkül de csak a tiéd! Legyen ez egy finom süti, egy gyönyörű rajz, festmény, vagy egy szép fotó. Tehetség? Ugyanmár, ma már tanulás útján is olyan dolgokat kihozhatunk magunkból, amire nem is számítottunk. Persze mindenki másban jó. De egy a közös, az alkotás utáni kis büszkeség ami eltölt, hogy igen ezt én csináltam, tessék megnézni!

Én is szeretek alkotni. Egy ételt, egy képet, egy írást, vagy épp cetlikre való firkálást. Oké a rajztudásom itt ki is merül, meg valahogy nekem az kicsit pepecselős, és nem elég precíz, szóval azt inkább meghagyom Barbinak, akit múltkor egy kiállításra hívtak meg, mint vendéget! :)

Imádok órákig szerkesztgetni, hogy minél jobban nézzen ki egy kép, és hozzá a szöveg. Valahogy nekem ez nem nyűg, hanem élvezet. Tetszik ez a hobby, ahova elvonulhatok a hétköznapokból. Mindig is szerettem így bohóckodni a különböző programokkal, de az utóbbi fél évben még intenzívebben foglalkozom vele.

Ugye meglett Fuji is, aki segítőtársam a "munkában". Azt sajnálom csupán, hogy időm és néha energiám nincs hozzá mindig, de ha tehetném mindennap gyártanék valamit a világnak, és persze magamnak. Irigylem az olyanokat, akik ezzel foglalkoznak, ésmég pénzt is kapnak! :)

Lehet, hogy én rossz irányba indultam? Kellene a visszajelzés, hogy jól csinálom-e, amit csinálok. Persze nagyjából énis tudom magamról, hogy mikor jó vagy épp rossz amiben épp ügyködöm, de egy külső szemlélő néha többet lát. :)

Nem vagyok egy művészlélek, sőt inkább csak szeretem a stílusos, és kicsit a megszokottól eltérő dolgokat: miért legyek olyan, mint a tömeg, ha nem muszáj? Sok-sok kis kérdés, amikre keresem a választ, néha megtalálom, néha nem, de talán így van ez jól.

Az alkotásaimban felvállalom amit gondolok, érzek, ahogy látom a világot, és akinek ez tetszik az úgyis elfogad így ahogy vagyok: bohókásan, viccesen, önfeledten, mérgesen, vagy csendesen amikor és ahogy épp létezem! ☺

 

Szólj hozzá!

Címkék: én alkotás elmélkedés


A bejegyzés trackback címe:

https://rori.blog.hu/api/trackback/id/tr983277544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása